19 دی: معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل پیشنهادهایی درباره فروش برنج و مرکبات مطرح شد، گفت: در جمع بندی جلسه، اطمینان خاطر دادم که موارد مطرح شده را به اعضای دولت منتقل می‌کنم و بیش از این قولی داده نشد.
سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه هجدهم خرداد سفری به استان مازندران داشت و در جلسه شورای اداری شهرستان بابل شرکت کرد اما برخی رسانه ها به اشتباه از وی نقل قول کردند که برنج دپو شده کشاورزان با قیمت مناسب از سوی شرکت های زنجیره ای خریداری می شود.
در این ارتباط معاون رئیس جمهور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره اظهار داشت: در جلسات شورای اداری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مجلس حضور دارند و ضمن ارایه گزارش از اقدامات انجام شده، کمبودها، ضعف‌ها، مطالبات و راهکارها را نیز بیان می کنند.
حسینی اظهار داشت: در جلسه شورای اداری بابل نیز مشکل کشاورزان این شهرستان در فروش برنج و مرکبات مطرح و پیشنهادی مبنی بر خرید توسط دستگاه‌ها و نهادها مطرح شد و آنها خواستار انتقال پیشنهاد و پیگیری جدی آن توسط وزیر مربوطه بودند که در جمع بندی جلسه، اطمینان خاطر دادم که موارد مطرح شده را به اعضای دولت منتقل خواهم کرد و بیش از این قولی داده نشد.
زمان معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس
معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در خصوص زمان معرفی وزیر آتی بازرگانی نیز توضیح داد: دو فوریت لایحه دولت برای تشکیل این وزارتخانه در مجلس تصویب و سپس لایحه به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد که این کمیسیون نیز مفاد این لایحه را تصویب کرد.
حسینی اظهار داشت: بدیهی است پس از بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس و تصویب آن و نیز تایید شورای نگهبان و پس از ابلاغ به دولت، وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شود و به این ترتیب زمان معرفی گزینه پیشنهادی وزارت، در هفته‌ آینده نخواهد بود.
وی در عین حال این نکته را هم گفت که به زودی وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی به مجلس معرفی شود.

  • نویسنده :
  • منبع :