19 دی: رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان قزوین - کرج خبر داد.
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۳٠ یکشنبه ۲۱ خرداد ماه، در لاین شمالی اتوبان قزوین کرج، پس از شهر محمدیه ۳۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.
 وی ادامه داد: در مسیر این تصادف، مقابل پمپ بنزین وحدت دو، ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد داشتند که این تصادف یک فوتی داشته و آمار مصدومان تا این لحظه پنج نفر گزارش شده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
وی بیان کرد: در محل تصادف ترافیک سنگینی به‌وجود آمده و مسیر مسدود است، تا دقایقی دیگر راه بازگشایی خواهد شد.


تکمیلی/افزایش آمار فوتی‌ها و مصدومان تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین - کرج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف در اتوبان قزوین کرج ۱۵ مصدوم و ۲ فوتی داشت. 

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: پس از اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین کرج به اورژانس قزوین، بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های محمدیه یک و ۲، عوارضی ۲ و مهرگان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی بیان کرد: پس از رسیدن پرسنل اورژانس به محل حادثه، دسته‌بندی مصدومان انجام شده و سپس مصدومان مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این حادثه ۱۵ مصدوم و ۲ فوتی داشت، ۱۰ نفر از این مصدومان با آمبولانس به بیمارستان‌های شهید رجایی قزوین (۶ مصدوم) و رازی (۴ مصدوم) منتقل شدند و ۵ نفر از مصدومان نیز در محل حادثه درمان سرپایی شدند. 


  • نویسنده :
  • منبع :