19 دی: رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.
حجت الاسلام محمد صادق اکبری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متعاقب سفر چند روز قبل رئیس قوه قضائیه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، مشاهده شد که مقادیری کالا از قبیل ذرت، روغن و گندم در انبارهای این بنادر ذخیره و نگهداری شدند که بخشی از کالاها به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشتند.
وی خاطر نشان کرد: یک محموله ذرت آلوده به میزان ۲ هزار تن دیروز از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‌های الکل سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی شد.
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی این محموله تا ساعات دیگر در انبار تخلیه و محموله تعیین و تکلیف خواهد شد.
اکبری گفت: ۳۸ هزار تن روغن نیز در سیلوهای استان نگهداری می‌شود و برای اینکه این کالاها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.
‌وی افزود: طبق اعلام مسؤولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب‌تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد، مستلزم وسایل نقلیه لازم است و در این رابطه مقرر شد تا ظرف ۴۰ روز آینده وضعیت روغن‌ها تعیین تکلیف شود.
  • نویسنده :
  • منبع :