19 دی: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد در قالب رزمایش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه کردستان از وجود عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب پاکسازی شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمدتقی اوصانلو در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه در منطقه کوسالان سروآباد اظهار کرد: با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس این منطقه پاکسازی شده و باقی‌مانده این افراد که خود را مخفی کرده‌اند در حال پاکسازی هستند و این پاکسازی تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه چندسالی بود افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بودند، افزود: افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب این مناطق را که دارای طبیعتی بکر و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد را جولانگاه خود کرده و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا ادامه داد: دام‌هایی که برای مردم درآمدزا بودند و بسیاری از مردم معیشت خود را از طریق دامداری تأمین می‌کرد، دیگر در منطقه کوسالان نمود سابق را نداشت و مردم از این مسئله متضرر شده بودند.
سردار اوصانلو اضافه کرد: این جرثومه‌های فساد که باعث ایجاد ناامنی برای مردم می‌شوند باید نابود شوند و مردم نیز باید در این مسئله ما را یاری کنند.
وی یادآور شد: وجود این افراد امنیت مردم را مخدوش کرده است و مردم باید کمک کنند تا امنیت ایجاد شود؛ چرا که ایجاد امنیت و آرامش در گرو نابودی این افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب است.
شایان ذکر است، دیروزرسانه‌های وابسته به ضدانقلاب از شهادت یک نیروی سپاه در این رزمایش خبر دادند اما روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس سپاه، این خبر را تکذیب کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :