19 دی: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون آموزگاری آموزش و پرورش تا ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: جزئیات آزمون استخدام دبیری تا ۲ روز دیگر منتشر خواهد شد.
عبدالرسول پورعباس درباره زمان اعلام نتایج آزمون آموزگاری آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت: این آزمون در موعد مقرر برگزار شد و نتایج آزمون باید تبدیل به نمره تراز شود. برای اعلام نمره تراز و رتبه بندی نیازمند ضریب کشوری هستیم چرا که مناطق مختلف کشور ضریب متفاوتی بر اساس شرایط مختلف دارند که این ضرایب از وزارت کشور به ما منتقل می‌شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ضرایب منطقه‌‎ای هر سال به سازمان سنجش منتقل می‌شود ولی امسال با تأخیر همراه بود، افزود: این ضرایب با تأخیر هفته گذشته به ما رسید در حالی که هر ساله این ضرایب در ابتدای سال به سازمان منتقل می‌شد.
وی اضافه کرد: رتبه‌بندی و مشخص کردن تراز داوطلبان در حال انجام است و چنانچه مراحل رتبه بندی و تراز داوطلبان مشخص شود، نتایج به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی برای کنترل نهایی تحویل و نهایتاً اعلام نتایج انجام خواهد شد.
وی با رد شایعه‌ای مبنی بر اینکه نتایج آزمون آموزگاری به این دلیل اعلام نمی‌شود که داوطلبان از نتایج آن با خبر نشوند و دفترچه آزمون دبیری را نیز تهیه کنند، گفت: نتایج آزمون آموزگاری تا قبل از توزیع دفترچه دبیری منتشر می‌شود.
پورعباس تصریح کرد: به احتمال خیلی زیاد در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد، نتایج آزمون آموزگاری تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد.
رئیس سازمان سنجش در خصوص زمان انتشار دفترچه آزمون دبیری خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز جلسه‌‎ای داشتیم و هماهنگی‌ها برای اعلام روز امتحان، دوره ثبت نام و دفترچه مشاغل ظرف ۲ روز آینده با تمام جزئیات اعلام می‌‎شود.

  • نویسنده :
  • منبع :