19 دی: وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام آزمون برای ۲۲ هزار دبیری در مرداد ماه سال جاری خبر داد و درباره شرایط ثبت نام در مدارس دولتی تاکید کرد که این مدارس خارج از دستور العمل هیچ دریافت وجهی ندارند.
رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: مدارس دولتی در ازای ثبت نام خارج از دستور العمل ها هیچ دریافت وجهی ندارند، اگر فعالیت فوق برنامه دارند بعد از اتمام فرآیند ثبت نام با مشارکت خانواده ها باید انجام دهند.  کماکان همین است شما هم رصد کنید ما هم دنبال می کنیم. 
وی درباره نتیجه آزمون استخدامی هم گفت: خوشبختانه نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی آماده شده، اعلام نتیجه به عهده ما نیست، اما یک متغیرهای دیگری در نتیجه آزمون تاثیر می گذارد مثل نرخ باروری که وزارت کشور باید در اختیار سازمان سنجش می گذاشت. در چند روز آینده نتایج آزمون اعلام می شود و  از هفته اول تیر ماه ارزیابی تکمیلی شروع می شود. 
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دبیری از هفته آتی/برگزاری آزمون؛ ۱۲ مردادماه 
صحرایی همچنین اعلام کرد که آزمون دیگری در ۱۲ مرداد ماه برای استخدام ۲۲ هزار دبیر برگزار می شود که ثبت نام آن ها از هفته آینده شروع می شود. 
وی یادآور شد: در حال حاضر عمدتا تمرکز روی پایگاه تربیت تابستانه است که ۱۰ هزار مدرسه را آماده می کنیم و در سامانه ای که برای این کار اختصاص دادیم به نام "نورینو" بیش از ۷ هزار مدرسه ثبت نام کردند، امیدواریم شعار مدرسه تعطیل نیست را بتوانیم دنبال کنیم. 

  • نویسنده :
  • منبع :