19 دی: فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری مقتدرانه دو نفر از عاملان تعدی به کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نبی‌اله قاسمی شامگاه جمعه اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته ماموران گشت نامحسوس این شهرستان حین گشت‌زنی در محدوده گلدشت "خیابان ارم" به چند نفر که با عوامل پیش‌بیمارستانی درگیر شده‌اند برخورد می‌کنند.
وی افزود: بلافاصله عوامل با اقتدار در صحنه حاضر و دو نفر از عاملان اصلی درگیری را زمین‌گیر و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه، بلافاصله پرونده قضایی در این خصوص تشکیل که با هماهنگی مقام قضائی افراد در بازداشت بسر می‌برند، گفت: با تعامل خوب قضایی موضوع به صورت ویژه تحت رسیدگی است و تلاش جهت دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.
قاسمی در پایان ضمن هشدار به هنجارشکنان تصریح کرد: پلیس بدون اغماض و با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
در همین رابطه، محسن آدینه‌وند در گفت‌وگو با ایسنا از ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم خرم‌آباد اعزام شد.
وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و ۵، ۶ نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
آدینه‌وند با هشدار به کسانی که به واسطه رفتارهای هنجارشکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.
  • نویسنده :
  • منبع :