19 دی: ترجمه عربی حدود ۳۰ عنوان از کتاب‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مرتبط با ایشان در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه در غرفه جمهوری اسلامی ایران عرضه شد.

همزمان با حضور ایران در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه، حدود ۳۰ عنوان کتاب از آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کتاب‌های مرتبط با ایشان به زبان عربی ترجمه و در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان عرضه شده است. 

ازجمله این کتاب‌ها می‌توان به «حیاة المؤمنین»، «جهاد التبیین»، «رساله الصلاة و الصوم»، «الحفاظ علی»، «تفسیر سوره الممتحنه»، «تفسیر سوره المجادله»، «نحو الجنه معا»، «المتقین الحیاة»، «تفسیر سوره التغابن»، «الاقتصاد المقاوم»، «الحسین (ع) مسیرة متواصله»، «قضیة فلسطین»، «الوصایا العلویة»، «الحکم العلوی»، «ان مع الصبر نصرا»، «فلسطین»، «ونظم امرکم»، «الاستعمار العالمی»، «الرسائل العائلیة»، «انسان بعمر ۲۵۰ سنه»، «اخلاقیات العلم»، «حقوق الانسان»، «الایمان و مستلزماته»، «روح التوحید»، «عهد الامیر» و «مشروع الفکر الاسلامی» اشاره کرد. 

این کتاب‌ها توسط مخاطبان شیعه قطری، یمنی، لبنانی و ایرانیان عرب زبان ساکن قطر مورد استقبال قرار گرفت. 

خانه‌کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع به معرفی و عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتب نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوعات قرآنی، تقریب مذاهب و… می‌پردازد. 

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه از بیست و دوم خرداد آغاز به کار کرده و تا سی‌ویکم خرداد در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه برپاست.

  • نویسنده :
  • منبع :