19 دی: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی از مشاغلی که در قالب مراکز اشتغال و کاریابی هستند و قرار است در شهر‌های جدید فعالیت کنند حمایت می‌شود.
️نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دولت از ابتدای امر دو موضوع را در دستور کار خود قرار داد که یکی از آن‌ها ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی و دیگری ایجاد سالیانه یک میلیون واحد مسکونی بود.
وی افزود: طبیعی است که برخی از واحد‌های مسکونی در قالب شهر‌های جدید هستند که مردم در آنجا مستقر می‌شوند که خوشبختانه در شهر‌های جدید مراکزی تحت عنوان اشتغال و کاریابی در نظر گرفته شده است.
رضایی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید با هماهنگی و همراهی وزارت راه و شهرسازی از مشاغلی که در قالب این مراکز هستند و قرار است در شهر‌های جدید فعالیت کنند حمایت می‌کند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: عمدتا مشاغل این حوزه مشاغل خرد، کوچک، متوسط هستند که ان‌شاءالله با هماهنگی بیشتر در شهر‌های جدیدی که مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود بیشتر مورد حمایت صندوق قرار بگیرد.
رضایی اظهار کرد: منابعی که صندوق کارآفرینی امید در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد عمدتا منابع قرض الحسنه هستند یا در قالب تفاهم نامه ها، تسهیلات ارزان قیمت به میزان ۸، ۱۰ و ۱۲ درصد است که بسیار به فعالیت‌های نوپا و خرد کمک می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :