19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به قتل "علیرضا شهریاری پناه" دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل آن در صحنه خبر داد.
سرهنگ مهدی پورامینایی امروز سوم تیرماه در تشریح این خبر گفت: بامداد اول تیرماه جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محله‌های شهر کرمان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و در یک ساختمان با یک مرد میانسال که یک سلاح شکاری در دست داشت و همچنین با پیکر نیمه جان یک پسر جوان غرق در خون مواجه شدند که این فرد لحظاتی بعد، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به اینکه مقتول، "علیرضا شهریاری پناه" دروازه بان تیم فوتبال امید مس کرمان بود، افزود: در ادامه طی بازجویی به عمل آمده، فردی که با اسلحه در این محل حضور داشت به انجام تیراندازی و وقوع این قتل اعتراف و انگیزه خود را وقوع تنش ناشی از یک‌سری مسائل و اختلافات قبلی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برای این متهم پس از بازجویی‌های تخصصی پرونده تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.
همچنین مهدی بخشی دادستان کرمان نیز امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: این حادثه به دلیل اختلاف خانوادگی رخ داده و قاتل، با سلاح شکاری چهار شلیک داشته و به تصور خود به سمت پای مقتول زده که آسیب زیاد نباشد اما تیر به یکی از رگ‌های اصلی پای مقتول اصابت کرده است.
وی افزود: قاتل دستگیر و تفهیم اتهام شده و در بازداشت است.

  • نویسنده :
  • منبع :