19 دی: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخلفات ایجاد شده در فرآیند انتخابات اتاق ایران به کمک دستگاههای مسئول استخراج و گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه تدوین و تکمیل شود.
مهدی طغیانی در گفت وگویی با اشاره به جلسه عصر یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی عصر امروز بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر «اعمال ماده ۲۳۴ ناظر بر تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران» را در دستور کار خود قرار داد، پیرو بررسی موضوع مذکور، وزیر صمت و مسئولانی از دستگاههای مختلف اعم از کمیسیون عالی نظارت و برخی از نمایندگان درخواست کننده این تقاضا، در جلسه حاضر شدند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: پیرو مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا تخلفات ایجاد شده در فرآیند انتخابات اتاق ایران به کمک دستگاههای مسئول استخراج و وزارت صمت و شورای عالی نظارت هم نظرات خود را در این رابطه جمع بندی و اعلام کنند تا گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه تدوین و تکمیل شود.
نماینده مردم اصفهان افزود: در حال حاضر کمیسیون پیگیری‌های لازم را در تکمیل گزارش اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس پیرو تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران را از مسیرهای پیش بینی شده مدنظر قرار داده و امیدواریم به زودی این گزارش جمع بندی و نهایی و نهایتا به صحن علنی ارسال شود.

  • نویسنده :
  • منبع :