19 دی: رئیس پلیس پیشگیری فراجا از پایان عملیات اعزام حجاج از ۲۱ فرودگاه در سطح کشور خبر داد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از زائران در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند.
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در پایان عملیات اعزام زائران به سرزمین وحی با بیان اینکه فریضه‌ حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی، اجتماعی و بین المللی برای آنان است برای زائران خانه خدا و حجاج بیت الله الحرام آرزوی سفری همراه با امنیت، سلامت و برخورداری از برکات معنوی کرد و گفت:‌ عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا سوم خرداد ماه از ۲۱ فرودگاه بین‌المللی آغاز و تا یکم تیر ماه ادامه داشت.
وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: با توجه به افزایش ۹۵ درصدی زائران نسبت به سال گذشته، پلیس فرودگاه های کشور با پیش بینی و اجرای طرح‌های مشترکِ انتظام بخشی، ضمن تکریم زائران گرامی و تامین نظم و امنیت مطلوب با دقت و تیزبینی کارکنان در بازرسی بار همراه از خروج اقلام ممنوعه از کشور جلوگیری کرده و بحمدالله عملیات رفت حجاج از ۲۱ ایستگاه پروازی بدون هیچ‌گونه موردی به پایان رسید.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا، ضمن قدردانی از تمامی کارکنان پلیس فرودگاه های کشور که در این عملیات مهم نقش‌آفرین بودند، گفت: پلیس فرودگاه در عملیات بازگشت زائران که از ۱۳ تیر ماه آغاز و تا سه مرداد ادامه خواهد داشت، همچنان ایفاگر نقش ارزنده در تامین امنیت عمومی است.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: افتخار خدمت به زائران خانه خدا در عملیات حج تمتع فرصت با ارزشی است که امیدواریم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این ماموریت را به نحو شایسته و در جهت کسب رضایت خداوند متعال به سرانجام برسانیم.

  • نویسنده :
  • منبع :