۱۹ دی: رییس جمهور تاکید کرد: عقب‌ماندگی‌ها در هر بخش از کشور باید با روحیه جهادی حل شود و همه ما مسئولیت داریم.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح آبرسانی از سد نسا به شهرهای بم و بروات، ۱۵ طرح صنعت برق و تصفیه خانه فاضلاب سیرجان در استان کرمان افزود: در آبرسانی، برق رسانی و فاضلاب مشکلاتی داریم که می توانست سال های قبل رفع شود اما به هر دلیل باید کار جهادی کرد که این تنش های آبی کاهش یابد و کمبود تولید برق جبران شود.
وی با بیان اینکه جبران عقب ماندگی ها در دولت آغاز شده، تصریح کرد: ضمن ارج نهادن به همه کارهایی که مسئولان در گذشته کرده اند، عقب ماندگی ها را باید جبران کرد که جز با روحیه جهادی میسر نیست.
آیت الله رییسی گفت: نمی توان گفت حالا که پروژه ای ۱۰ سال عقب مانده، باز هم ببینیم چکار می توان کرد؛ باید پروژه ها به سامان برسد و مردم از نتایج آنها بهره مند شود که این در گرو کار جهادی است.
وی نتیجه کار جهادی در این دولت را بهره برداری از طرح آبرسانی به بم و بروات، تصفیه خانه فاضلاب سیرجان و بهره برداری از ۱۵ طرح و پروژه برق رسانی در جای جای استان کرمان برشمرد و گفت: جبهه تولید قدرت برای همه مدیران و هرکس که در عرصه تولید کار می کند در همه عرصه ها به ویژه برای رفع مشکلات آب و برق مردم آماده است.
رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فلسفه عید قربان و بندگی کردن اظهارداشت: امروز این زمینه برای مسئولان فراهم است که خود را رشد دهند و بدانند که توجه کردن به مشکلات به‌ویژه مشکلات مردم، پاسخ دادن به امتحان الهی است.
آیت الله رییسی افزود: نماد و نمود این بندگی و خدمت، سردار سلیمانی و عزیزانی هستند که در جای جای استان و کشور نام و یاد این شهید را زنده نگه داشتند و سیره آنان سرمشق مردم شهر و روستا شده است.
وی بیان کرد: مسئولان باید بدانند که همچنان در همه عرصه ها شب و روز نداشته باشند و عقب ماندگی ها را با روحیه جهادی جبران کنند.
رییس جمهور بیان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت است که باید به سرانجام برسد و این مهم در گرو کار جهادی است.
آیت الله رییسی اظهارداشت: آنطور که وزیر جهادی نیرو می گوید ۱۰ هزار روستا دارای تنش آبی هستند که از این میزان تنش آبی  سه هزار روستا  حل شده و بقیه باید با کار جهادی تا پایان این دولت حل شود.

  • نویسنده :
  • منبع :