19 دی: یک جنبش عراقی با بیان اینکه برای محکوم کردن طرف هایی که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند دلیل و مدرک در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در روزهای آتی شاهد نتایج تحقیق در پرونده ترور فرماندهان پیروزی خواهیم بود.
محمد الصحاف، سخنگوی «جنبش حقوقی عراق» در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد: این جنبش در مسیری حرکت می کند که تمام کسانی را که در جنایت ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند را شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار دهد.
وی گفت که این جنبش دلایل و شواهدی دارد که تمام طرف های داخلی و خارجی شریک در ترور فرماندهان پیروزی (شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) را محکوم می کند.
الصحاف گفت که در روزهای آینده نتایج تحقیق در پرونده ترور فرماندهان پیروزی اعلام خواهد شد.
چندی پیش، علی الزبیدی، عضو ائتلاف الفتح عراق، گفته بود که مصطفی الکاظمی متهم به مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی و سرپوش گذاشتن بر فساد است.
بامداد سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در اقدامی تروریستی، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، نایب‌رئیس وقت سازمان الحشد الشعبی به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد با دستور مستقیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، به شهادت رسیدند.

  • نویسنده :
  • منبع :