19 دی: مدعی‌العموم در شهرستان سیرجان گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد کمبود بلیت و درگیری لفظی ناشی از عدم تخصیص بلیت عامل بروز نزاع در کنسرت گرشا رضایی بوده است اما تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.
به گزارش دادگستری استان کرمان، مجتبی قدیمی اظهار داشت: دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده نیز مراتب عدالت را در سرلوحه کار خود دارد و هرگونه قصور، اهمال و تقصیر افراد مقصر در این حادثه را مورد برخورد قاطع قانونی قرار خواهد داد.
قدیمی تاکید کرد: هیچ فردی در هیچ جایگاهی حق ندارد امنیت و آرامش جامعه را بر هم زند و دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عوامل بروز این حادثه با عنوان اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شناسایی عاملان نزاع در کنسرت جمعه شب این شهرستان در دست انجام است، گفت: در این رابطه یکی از عوامل نزاع، عصر روز شنبه بازداشت شده است.
قدیمی اظهار داشت: با توجه به طرح برخی مطالب خلاف واقعیت در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون این حادثه، لازم است که مردم درباره این حوادث هوشیار بوده و به شایعات توجه نکنند.
مدعی العموم در شهرستان سیرجان در تشریح این خبر افزود: جمعه شب تعدادی از افراد ناشناس با ورود غیرقانونی به محل برگزاری کنسرت گرشا رضایی، با استفاده از سلاح سرد اقدام به شکستن شیشه ها و ایراد خسارت به تجهیزات این سالن کرده اند و، دو نفر از افراد حاضر در محل نیز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.
وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شده اند و حال آنها مساعد است، تاکید کرد: در رابطه با این حادثه بلافاصله دستور بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی و دستگیری عاملان، درصدد شناسایی علت دقیق حادثه صادر شد.
  • نویسنده :
  • منبع :