19 دی: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در بخش مرزن آباد چالوس خبرداد و گفت: این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی افزود: به علت شدت جراحات ضربه های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت
وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانواده این مسافر به قصد خریدن مرغ در یکی از مرغ فروشی های این منطقه مراجعه می کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد و مرد مسافر با چاقو به سمت و سوی فروشنده حمله ور و او را مجروح می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی چالوس ادامه داد: فروشنده مرغ در حین اعزام و انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند و ماموران کلانتری ۱۳ بلافاصله در صحنه حاضر و قاتل را دستگیر می کنند.
سلیمانی افزود: متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و از شهروندان این منطقه انتظار می رود در مراودات اجتماعی سعه صدر داشته باشند و خشم خود را کنترل کنند و آستانه تحمل شان را بالا ببرند تا خدای ناکرده با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رخ ندهد.
  • نویسنده :
  • منبع :