19 دی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آرامش در شهر زاهدان برقرار است، گفت: تروریست‌ها به دنبال اختلاف افکنی در بین مردم هستند تا از این طریق امنیت منطقه را به مخاطره اندازند.
فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در حمله تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان که صبح امروز - شنبه ۱۷ تیر - صورت گرفت و با هلاکت آنها ناکام ماند، اظهار داشت: در این عملیات تروریستی افراد با برنامه های از پیش تعیین شده با ورود به کلانتری با ماموران درگیر شدند که این درگیری چند ساعت به طول انجامید.
وی با بیان اینکه هر سه مهاجم تروریست در این حادثه به هلاکت رسیدند، اظهار داشت: هدف این افراد و گروهک‌ها از انجام اقدامات تروریستی کاملا مشخص است و آنها به دنبال اختلاف افکنی بین مردم هستند تا امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: برخی در تلاشند از وقایع اخیر زاهدان موضوع دوقطبی شیعه وسنی و یا قومیت‌ها را مطرح کنند اما با توجه به هوشیاری مردم استان و علمای شیعه و سنی موفق نخواهند شد و دشمنان همچون گذشته در این سناریو شکست می‌خورند.
مالکی با بیان اینکه ابعاد این حادثه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد، افزود: اکنون اوضاع امنیتی در زاهدان تحت کنترل بوده و آرامش در این شهر برقرار است و امیدواریم ابعاد این حمله تروریستی هر چه سریعتر برای مردم روشن شود.
بر اساس اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، صبح امروز یک تیم تروریستی چهار نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند؛ در این حادثه 2 نفر از مدافعان امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • نویسنده :
  • منبع :