19 دی: سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اخراج مقلد صدای کارکنان اطلاعات پرواز را تکذیب کرد.
جواد صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تکذیب اخراج «محمد مجیدی» مقلد صدای کارکنان اطلاعات پرواز که در چند روز گذشته فیلم از او در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده، اظهار داشت: این فرد از کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) نیست و در یکی از شرکت‌های بخش خصوصی فرودگاه مشغول به کار بوده و اخراج هم نشده‌ است.    

وی ادامه داد: اطلاع رسانی در فرودگاه و بخش اطلاعات پرواز بر عهده تیم خاصی است و آموزش‌های مربوط به این حوزه را دیده‌اند و گزارش‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌تواند برخی از روند‌ها و فرایندها در فرودگاه امام بهبود و تسهیل کند. البته اقدام مجیدی هم تخلف نبوده‌ است.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.

صالحی افزود: این فرد اگر توانایی‌هایی داشته باشد مجموعه‌های فرودگاه امام خمینی (ره) می‌توانند از آن استفاده کنند و به کار بگیرند.  

گفتنی است؛ محمد مجیدی امروز با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود از همکاران اطلاعات پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) عذرخواهی کرد. 

  • نویسنده :
  • منبع :