19 دی: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، پاسخ کشورمان برای دوستی پارلمان ایتالیا با منافقین را پشیمان‌کننده عنوان کرد و گفت: تروریست‌های فرقه رجوی به‌دنبال احیای خود با استفاده از افراد معلوم الحال هستند.
ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره دعوت برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا از منافقین و نشست با آنان در این کشور گفت: پس از اتفاقی که برای گروهک منافقین در کشور آلبانی رخ داد و رفتار پلیس این کشور علیه این گروهک تروریستی، حیثیت منافقین در آلبانی از بین رفت و اندک جایگاه خود را در بسیاری از کشورها و نظام‌های بین المللی از دست دادند.
وی افزود: تروریست‌های منافقین در چنین شرایطی به دنبال همسویی و استفاده از برخی مهره‌های سوخته و نظام‌های سیاسی هستند که رویه معاند در برابر نظام اسلامی دارند و می‌خواهند با کمک جریانات معلوم الحال، خود را احیا کنند.
نماینده مردم شیراز تشریح کرد: گروهک تروریستی منافقین با بهره‌گیری از این افراد که در برخی از کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا و فرانسه مستقر هستند، می‌خواهند جان دوباره‌ای به خود بدهند اما به این کشورها و سایر کشورهایی که به دنبال حمایت از این گروهگ تروریستی هستند، هشدار می‌دهیم این اقدام آنها در حافظه مردم ایران اسلامی خواهند ماند و قطعاً پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.
عزیزی با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کشورهای حامی منافقین پشیمان‌کننده است، گفت: این کشورها باید بدانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و ایران اسلامی در سال‌های گذشته مبارزه کامل علیه گروهک‌های تروریستی را در دستور کار داشته و بهتر است این نظام‌های سیاسی حیات خود را به جریان‌های تروریستی گره نزنند.
وی ادامه داد: پارلمان ایتالیا با چنین کوته‌فکری خود را از ارتباط با یک نظام مقتدر محروم می‌کند و اینکه تصور کنند نظام سیاسی مقتدری چون جمهوری اسلامی را با نشست با گروهک نفاق و تروریست‌های ورشکسته و بی آبرو تغییر خواهند داد، بسیار سطحی‌نگری است؛ چرا که این گروهک هیچ جایگاهی بین مردم ایران وحتی نظام‌های بین المللی ندارد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پاسخ وزارت امور خارجه کشورمان به این رفتار پارلمان ایتالیا، خاطرنشان کرد: وزرات امور خارجه به درستی سفیر ایتالیا در تهران را فراخواند و مراتب اعتراض جدی کشور را به آنها ابلاغ کرد و قطعاً جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد چنین رفتارهای سخیفی از سوی برخی کشورهای اروپایی تکرار شود.
  • نویسنده :
  • منبع :