19 دی: محمد صادقی، بازیگر سریال مانکن و افرا دستگیر شد.

محمد صادقی توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم درباره دلیل دستگیری محمد صادقی نوشته است: در روز گذشته محمد صادقی در لایو اینستاگرام نسبت به ویدئویی که هنوز صحت آن از سوی پلیس تأیید نشده است واکنش نشان داد و اعلام کرد که اگر او این صحنه را ببیند با پلیس درگیر و مرتکب قتل می‌شود. 

گفته می شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می کند. 

محمد صادقی که پیشتر از این رفتارهای ناهنجار دیگری در صفحات مجازی خود داشته است، در فیلم دیگری از مردان ایرانی می‌خواهد که با خود کلت حمل کنند تا اگر کسی به حجاب زنانشان ایراد گرفت او را بکشند و این‌گونه افراد را به خشونت دعوت می‌کرد.

استفاده از پوشش زنانه نشان می دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

محمد صادقی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است که از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد. محمد صادقی پیشتر در سریال های "افرا"، "مانکن" و "بی‌همگان" سابقه بازیگری دارد که در شبکه یک، سه و نمایش خانگی پخش می‌شد.

صادقی در تابستان ۱۴۰۰ با سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را با نقش «پیمان» تجربه کرد.

یکی از دلایل معروف شدن محمدصادقی طی ماه های گذشته آرایش کردن و نحوه لباس پوشیدن او بود.

  • نویسنده :
  • منبع :