19 دی: دبیرخانه هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از وجود ۲۱۰۰۰ فرصت شغلی در شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری در این آزمون خبر داد و اعلام کرد، با توجه به تقاضای کارجویان زمان ثبت‌نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
بر اساس اطلاعیه دبیرخانه ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، بیش از ۲۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای حدود ۲۱ هزار موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی خواهند کرد.
داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در هفتمین دوره آزمون که در ۸ دسته شغلی و بیش از ۲۴۵ عنوان برگزار می‌شود، بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۵۷۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.
این دسته‌های شغلی عبارتند از: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «بازاریابی و فروش»، «فنی و اجرایی»، و «فناوری اطلاعات».
متقاضیان برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را از وبگاه رسمی آزمون به نشانی www.inre.ir دریافت و آن را با دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌نام دسته‌های شغلی موردنظر خود اقدام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :