19 دی:حضرت آیت الله وحید خراسانی در پیامی گفت: در قم خبر داده‌اند که عده‌ای از دسته‌های عزاداری به هر جهتی به حرم حضرت معصومه(س) نمی‌آیند. محوریت حرم باید به هر نحوی حفظ شود. تمام دسته‌های عزا باید به سمت این حرم بیایند. محور، حرم حضرت معصومه(س) است.
آیت الله حسین وحید خراسانی در پیامی به عزاداران حسینی تصریح کرد: من دست تمام عزاداران را می‌بوسم فردا که روز حسرت است، اجر کار خود را می‌بینند.
متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام من را به تمام هیئات برسانید؛ به آنها بگویید امسال عزاداری محرم و عاشورا باید دو برابر سال‌های گذشته باشد.
دسته های عزاداری در هرکجای عالم باید بیرون بیاید تا مرهمی بر دل مادرش حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها باشد. با این عزاداری‌هاست که خدا نظر لطفی به ما می‌کند.
اما در قم خبر داده‌اند که عده‌ای از دسته‌های عزاداری به هر جهتی به حرم حضرت معصومه(س) نمی‌آیند. محوریت حرم باید به هر نحوی حفظ شود. تمام دسته‌های عزا باید به سمت این حرم بیایند. محور، حرم حضرت معصومه(س) است.
من دست تمام عزاداران را می‌بوسم فردا که روز حسرت است، اجر کار خود را می‌بینند. این روزها که معیشت مردم سخت شده است کسانی که می‌توانند مال خود را در راه اطعام خرج کنند اجرشان لایوصف است.
هر مراسمی را با زیارت آل‌ یاسین شروع کنید. در این ایام هر روز هدیه سوره یاسین به امام زمان(عج) را فراموش نکنید، باشد که گوشه چشمی به ما کند.

  • نویسنده :
  • منبع :