19 دی: معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته در مورد اصلاح قانون انتخابات تصمیم‌گیری خواهند کرد و باید هر چه زودتر نهایی شود.
 سید محمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را تکمیل کرده است که سیاست‌های کلی هم در آن لحاظ شود و بر مبنای سیاست‌های کلی است که رهبر انقلاب بر آن اهتمام داشتند.
وی درباره اینکه آیا اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات می‌رسد، عنوان کرد: بستگی دارد که این هفته نمایندگان مجلس چه تصمیمی بگیرند، باید هر چه زودتر نهایی شود در غیراین صورت با مشکلاتی مواجه می‌شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که قرار بود براساس قانون جدید از ۱۶ مرداد ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود، گفت: بله، این هفته باید ثبت‌نام‌ها انجام شود. کمیسیون کار خود را به اتمام رسانده و مجددا به صحن فرستاده است.
حسینی ادامه داد: قرار است روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته جلسه مجلس برگزار شود و امیدواریم نهایی شود.
وی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظرات خودشان را مطرح می‌کنند اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد مطرح نشده است و فقط در حد گفت و گو و اظهارنظر است.

  • نویسنده :
  • منبع :