19 دی: همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پیکر مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس و ۸شهید عراقی از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.
سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبخت هستیم که امروز با حضور پرشور مردم شریف آبادان و خرمشهر و جمعی از مسئولان در استان خوزستان و خانواده‌های معظم شهدا به استقبال 18 شهید تازه تفحصص دوران مقدس دفاع مقدس می‌رویم.
وی در ادامه با بیان اینکه این شهدای عالی‌قدر از مناطق عملاتی فکه، مجنون، شلمچه و شرق دجله هستند گفت: این شهدا والامقام از عملیات والفجر یک، عملیات خیبر، عملیات بدر و کربلای 4 و 5 هستند.
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شانه‌های نیروهای پلیس امروز زیر تابوت مردانی می‌رود که هموار در راه استمرار و امنیت جمهوری اسلامی ایران جان فدایی کردند و در این باره همین راه را نیروهای ناجای جمهوری اسلامی ادامه می‌دهند؛ در حال حاضر هم نیرو ناجای ما امروز هم به صراحت دارد می‌گوید از امنیت عمومی، اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و ...کشور با شخصی تعارف نداریم و ایستاده هستیم و از حقوق ملت دفاع می‌کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :