19 دی: رئیس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری آزمون استخدامی تا پایان امسال خبر داد و گفت: این آزمون فقط برای معلولان تحت پوشش بهزیستی برگزار خواهد شد و ۳۸۰۰ سهمیه هم بدین منظور اختصاص یافته است.
علی‌محمد قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محرومیت چندین ساله معلولان بهزیستی از سهمیه استخدامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی، اظهار داشت: این مساله در سالهای گذشته مورد غفلت قرار گرفته است، اما بهزیستی و دولت عزمی راسخ دارند که سهمیه سه درصدی و سهمیه جامانده از سالهای گذشته نیز به مددجویان تخصیص یابد.
وی اعلام کرد: طبق مذاکرات انجام شده، مقرر شد سازمان اداری و استخدامی از منابع جامانده سنوات پیشین بهزیستی از جمله حق استخدام و شرکت در آزمون استخدامی در قالب سه درصد سهمیه معلولان، آزمون مجزا برگزار کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: سازمان امور اداری و استخدامی کشور مجوز برگزاری آزمون و جذب معلولان بهزیستی را صادر کرده که مورد تایید سازمان برنامه و بودجه هم قرار گرفته است.
به گفته قادری، برنامه‌ریزی شده است که سازمان امور اداری و استخدامی تا پایان امسال، آزمونی برای مددجویان دارای معلولیت که می خواهند جذب دستگاه و نهادهای دولتی شوند، برگزار کند.
وی میزان سهمیه جذب را سه هزار و ۸۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: مشاغل مورد نظر بر اساس کد محل و کد رشته از طریق دفترچه های سازمانی استخدام، اطلاع رسانی خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :