19 دی: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از انتصاب سرپرست جدید داد و اعلام کرد: دولت انقلابی بی‌شائبه فساد را برنمی‌تابد.

در این اطلاعیه منتشر شده، آمده است: از ابتدای فعالیت دولت انقلابی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر مدار اصول ارزش‌های اسلامی و انقلابی که میثاق بین خود و مردم شریف و نجیب ایران بوده حرکت کرده است. یکی از این اصول اصلی، فساد ستیزی از هر نوعی و در هر سطحی است.
در ادامه خطاب به مردم گیلان آمده است: اخیراً بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ خطای مدیر سابق این مجموعه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دقت بررسی شد.
در این مطلب تصریح شد: برای ایجاد فضای مناسب برای تحقیقات بیشتر و انجام بی‌خلل خدمات و فعالیت‌های مستمر فرهنگی، هنری، سرپرست جدیدی برای اداره کل تعیین شد.
در ادامه این اطلاعیه خطاب به اهالی استان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تاکید شده است: همه بدانند که رویه دولت انقلابی آن است که حتی شائبه‌ فساد را هم بر نمی‌تابد و با یقین به اینکه یگانه دستگاه مرجع برای قضاوت نهایی و عادلانه قوه قضاییه است، بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ نماید.
در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: اجازه نمی‌دهیم شبکه‌های معاند و خارج‌نشین، خناسان و بدخواهان مردم ایران این موضوع شائبه‌دار را دستمایه تضعیف جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :