19 دی: دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اعضای چهار نفره گروهک تروریستی که به شبکه منافقان متصل بودند توسط سربازان وزارت اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
سید علی ملک حسینی با اعلام این مطلب به رسانه ها در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی(عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود) دراستان های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان(عج) دستگیر و این باند متلاشی شدند.
وی افزود: استان کهگیلویه بویراحمد از استانهای امن کشور است، این گروه با نقشه های زیرکانه سعی در به خطر انداختن این امنیت داشتند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد این باند توسط منافقان از طریق فضای مجازی شناسایی و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌ بودند.
ملک حسینی ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سر کرده های گروهک منافقان، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزشها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقان دریافت کرده بودند.

  • نویسنده :
  • منبع :