19 دی: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تأکید کرد: افکار عمومی تصور می‌کند که استیضاح وزیر کشور به واسطه نامه معاون سیاسی وزیر کشور کلید خورده این در حالی است که متقاضیان در متن درخواست استیضاح به هیچ عنوان به این موضوع اشاره نکرده‌اند و محور استیضاح ناکارآمدی و انتصابات غیر موجه است.
احمد علیرضا بیگی با اشاره به اینکه یکی از متقاضیان استیضاح وزیر کشور است، توضیح داد: افکار عمومی تصور می کند که استیضاح وزیر کشور به واسطه نامه معاون سیاسی وزیر کشور کلید خورده این در حالی است که متقاضیان در متن درخواست استیضاح به هیچ عنوان به این موضوع اشاره نکرده اند و محور استیضاح ناکارآمدی و انتصابات غیر موجه است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اساسا امر مهمی مثل اداره امور داخلی کشور را متصل و مرتبط کردن به نامه معاون سیاسی وزیر کشور برای مجلس امر مقبولی به حساب نمی آید.
وی بیان کرد: برخی نمایندگان می گویند اگر وزیر کشور معاون سیاسی را عزل کند مجلس از استیضاح عقب نشینی می کند اما ناکارآمدی های بسیاری در مجموعه وزارت کشور اتفاق افتاده است که سبب تحمیل هزینه فراوان به کشور شده که باید وزیر نسبت به آن پاسخگو باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :