19 دی: فرماندار سرپل ذهاب از شناسایی و دستگیری اهانت کنندگان و هتاکان به شئونات ماه محرم و مقدسات دینی و همچنین عاملان تفرقه بین مذاهب اسلامی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه خبر داد.
صدراله بابلی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام ماه‌ محرم و سوگواری و عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: افرادی درشهرستان باهویت معلوم قصد ایجاد تفرقه بین مذاهب و همچنین انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات دینی، امامان و بزرگان دینی و ایام محرم و همچنین ایجاد ناامنی وتنش را داشتند که به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه تحت رصد قرار گرفته و شناسایی و دستگیر شدند.
وی با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) وهوشیاری نیروهای امنیتی اظهار کرد: هتاکان و توهین کنندگان به مقدسات دینی در کوتاه ترین زمان شناسایی، دستگیر و اقدام آن ها خنثی شد؛ این افراد از مدت ها پیش تحت رصد واشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.
او ادامه داد: ایجاد تفرقه و تنش در ایام ماه محرم و آیین های سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هدف اصلی دستگیرشدگان بود که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی در اطلاعات سپاه بساط آن ها برچیده شد.
فرماندار سرپل ذهاب با هشدار به معاندان و اهانت کنندگان به مقدسات دینی اضافه کرد: این افراد در رصد دستگاه های امنیتی شهرستان هستند و دستگاه قضایی با افرادی که قصد توهین به مقدسات دینی و خدشه دار کردن وحدت بین مذاهب را دارند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد که در این شهرستان پیروان مذاهب مختلف اسلامی به طور مسالمت آمیز و با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :