19 دی: معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو نفر که با سلاح سرد به ماموران پلیس راهور حمله‌ور شده بودند، خبر داد.
سرگرد زبدی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: اواسط تیرماه امسال، راکب و ترک نشین متخلف یک دستگاه موتور سیکلت ضمن داشتن سرعت غیرمجاز و تردد خلاف جهت بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی درحال عبور از سطح خیابان انقلاب تهران در حد فاصل میدان انقلاب تا پل کالج بودند که پس از توقف توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفتند. اما این افراد متخلف هیچگونه توجهی به تذکر پلیس نکرده و در اقدامی عجیب با قمه به سمت ماموران وظیفه شناس پلیس راهور حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شدند.
وی با بیان اینکه به محض وصول این خبر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی و پایش دوربین‌های مداربسته محل، هویت هر دو متهم و ضارب این پرونده شناسایی کرده و  این افراد را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر کردند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه وسیله نقلیه متهمان به پارکینگ منتقل شد گفت: پس از تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :