19 دی: معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از حذف وثیقه مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
سرهنگ «مسعود همتی» روز بکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تمام مشمولان غیر غایب مشتاق به زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، در بازه زمانی ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریورماه می توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
وی ادامه داد: مشمولان غیرغایب، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
همتی تصریح کرد: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیر غایب صادر می شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده اند، به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.
معاون وظیفه عمومی انتظامی استان همچنین از الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیر غایب متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد.
وی تصریح کرد: برابر ابلاغیه های صادره به آگاهی می رساند: تمام مشمولان غیر غایب که متقاضی سفر به کشور عراق به جهت زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر هستند می بایست حتما مجوز خروج از کشور بدون وثیقه را از سامانه sakha۰epolice.ir دریافت کنند.
همتی با بیان اینکه اخذ مجوز خروج از کشور ضروری بوده و لیکن پرداخت وثیقه از مراحل حذف گردیده است، یادآور شد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان های داخلی )سروش ،ایتا وروبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :