19 دی: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی اراذل و اوباشی که به یک ساختمان در تهران حمله کردند خبر داد و تصریح کرد، دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ بابک نمک‌شناس با اشاره به انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در تهران گفت: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به ۲ نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه زمان وقوع این جرم چهار اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده است، اظهار داشت: سریعا عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین ۲ نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد(چاقو) استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: همانطور که گفته شد پرونده اولیه در کلانتری ۱۰۳ گاندی تشکیل و در اختیار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است.
نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، اضافه کرد: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند.

  • نویسنده :
  • منبع :