19 دی: «طاقچه» پلتفرمی برای دسترسی به انواع کتاب‌های صوتی، الکترونیکی و چاپی است که اخیرا به دلیل انتشار عکسی از کارکنان این مجموعه که بدون حجاب بودند، دچار حواشی زیادی شده. در پی انتشار این عکس برخی ناشران اعلام کردند که از ادامه همکاری با این پلتفرم اجتناب خواهند کرد.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در توییتی در واکنش به اظهارات توییتری محمدسعید احدیان دستیار رسانه ای قالیباف نوشت: می گویند با فرض غلط به هر نتیجه ای می توان رسید، تا آنجا که اطلاع دارم مجموعه طاقچه هنوز به سود نرسیده است و ضررده است. 
به گزارش انتخاب، محمد سعید احدیان، دستیار محمدباقر قالیباف در توییتی نوشته است که «ماجرای طاقچه نشان داد، نه می‌توان در قبال هنجار شکنی سکوت کرد و نه مواجهه صورت گرفته بازدارنده بود اما مطمئن باشید در صورت نهایی شدن لایحه جدید حجاب، حكم جريمه ۲ ماه و سود کاملا بازدارنده است. تازه این برای بار اول است چه برسد به تکرار.»
«طاقچه» پلتفرمی برای دسترسی به انواع کتاب‌های صوتی، الکترونیکی و چاپی است که اخیرا به دلیل انتشار عکسی از کارکنان این مجموعه که بدون حجاب بودند، دچار حواشی زیادی شده. در پی انتشار این عکس برخی ناشران اعلام کردند که از ادامه همکاری با این پلتفرم اجتناب خواهند کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :