19 دی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در راستای برگزاری پویش مرهم زائر، داروهای مازاد منازل در سراسر کشور برای خدمت‌رسانی در مراسم اربعین جمع‌آوری می‌شود.
شاهین فتحی با اشاره به پویش مرهم زائر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، پویش مرهم زائر را در سراسر کشور برای جمع‌آوری داروهای مازاد منازل اجرا می کند تا از این داروها در مراسم اربعین و جاهایی که کمبود دارو داریم، استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در این طرح مردم می توانند داروهای مازاد را به پایگاه های هلال احمر در سراسر کشور و در استان تهران به مجموعه های هلال احمر، پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال احمر تحویل دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال تفکیک داروها هستیم تا داروهای تاریخ انقضا گذشته را کنار بگذاریم، چراکه داروها باید ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد تا امکان استفاده فراهم شود.
فتحی یادآور شد: داروهای در چند گروه تقسیم و به شهروندان تاکید شده تا داروهای یخچالی و شربت را برای تحویل نیاورند و داروهای پلمپ شده بهتر است.
وی گفت: برای شرکت ها، داروخانه‌ها و مراکز تولید دارو این امکان فراهم شده تا در این طرح ما را یاری کنند و بهترین خدمات را برای زائران اربعین ارائه کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :