19 دی: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش از اعلام نتیجه آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم خبر داد.
محسن زارعی با اشاره به اعلام نتیجه آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم اظهارداشت: شرکت‌کنندگان در آزمون می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه از نتیجه مطلع شوند.
وی تصریح کرد: تصویر پاسخ برگه دانش آموزانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند، ۲۴ ساعت بعد در سایت بارگذاری و گزینه ثبت درخواست تصحیح مجدد نیز از همان زمان فعال می‌شود.
زارعی افزود: نتایج از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه به تدریج در دسترس قرار خواهد گرفت و حداکثر تا ساعت ۱۲ همه داوطلبان می‌توانند نتیجه آزمون خود را با مراجعه به سامانه دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، ۲۹۴ هزار و ۳۰۰ داوطلب در آزمون‌های ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد امسال شرکت کرده‌اند.
در آزمون ورودی پایه هفتم ۲۰۸ هزار و ۱۳۲ نفر شرکت داشته‌اند که از این بین ۹۸ هزار و ۸۱ دانش آموز دختر و ۱۱۰ هزار و ۵۱ دانش آموز پسر بوده‌اند همچنین شرکت‌کنندگان آزمون ورودی پایه دهم ۸۶ هزار و ۱۶۸ نفر بودند که از این تعداد، ۵۰ هزار و ۶۳۸ دانش آموز دختر و ۳۵ هزار و ۵۳۰ دانش آموز پسر بوده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :