19 دی: سخنگوی ایران‌ایر با اشاره به تاخیر چند ساعته در مسیر نجف به تهران گفت: با دستور مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران، بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.
حسام قربانعلی با اشاره به تاخیر پرواز نجف- تهران به شماره ۵۳۱۸ توضیح داد: بامداد امروز و با دستور مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، جلسه اضطراری درباره تاخیر در مسیر نجف به تهران برگزار شد و همه معاونت‌ها و اداره‌های درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند.
وی ادامه داد: با توجه به این‌که همه مسافران این پرواز ولی‌نعمتان و زائران عتبات عالیات هستند، با دستور مدیر عامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.
سخنگوی هواپیمایی هما ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به درخواست همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای این‌چنینی جلوگیری کنیم، هرچند برخی تاخیرها غیرقابل پیش‌بینی است. ما به‌دنبال جلب رضایت حداکثری آحاد ملت در پروازها هستیم و امیدواریم بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و ارایه بهترین خدمات پاسخگوی مسافران در تمام نقاط کشور باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :