19 دی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۲۸ قبضه کلت کمری در جنوب استان خبر داد.

مهدی شمس‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک باند قاچاق سلاح و مهمات از کشور پاکستان به خاک ایران، طی یک عملیات مشترک توسط پلیس اطلاعات و امنیت، آگاهی و مواد مخدر شهرستان راسک در محدوده روستای "نظرآباد و حیط" یک خودروی پژو405 حامل سلاح و مهمات شناسایی شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از این خودرو 20 قبضه کلت کمری و 39 تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: در این عملیات دو نفر از اعضای باند دستگیر شدند و پرونده آنان در دادسرا در حال رسیدگی است که پس از اقرار و اعتراف یکی از متهمان به وجود 8 قبضه سلاح کلت کمری در شهرستان ایرانشهر، با هماهنگی دادستانی ایرانشهر سلاح از منزل متهم کشف و ضبط شد. 

جزئیات دستگیری تیم 4نفره تروریستی در بلوچستان 

‌شمس‌آبادی همچنین اعلام کرد: با تلاش و کار اطلاعاتی سپاه 23 نبوت شهرستان راسک یک تیم 4نفره که از کشور پاکستان وارد کشور شده و در روستای "جکیگور" ساکن شده بودند شناسایی و در یک کار عملیاتی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از متهمان پنج قبضه سلاح کلاش، یک سلاح شکاری، 24 تیغه خشاب، 700 فشنگ جنگی کلاش، دو دوربین شکاری، ماسک صورت و چند سینه خشاب کشف و ضبط شد.

  • نویسنده :
  • منبع :