19 دی: روابط عمومی دادگستری استان فارس در پی شکل گیری شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر آزادی ضارب بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز اعلام کرد: متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.
روابط عمومی دادگستری فارس از تعیین وقت رسیدگی به پرونده مذکور خبر داده شده و اعلام کرده است رسیدگی به اتهامات این فرد به زودی در دادگاه کیفری ۲ شیراز برگزار و نتیجه در چارچوب قانون و مقررات به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.
قرار است در این پرونده ابتدا سه نفر شامل یک مرد و ۲ زن بازداشت شدند که ۲ نفر خانم متهم پرونده که همگی قرابت خانوادگی با یکدیگر دارند با قرار تامین مناسب قضایی به صورت موقت آزاد شدند و متهم مرد همچنان در بازداشت است.
رییس کل دادگستری استان فارس نیز پیش از این اظهار داشته بود وابستگی سازمانی متهم هیچ گونه تاثیری در طی شدن روند قانونی پرونده و مجازات متهم ندارد و این پرونده با دقت نظر و حساسیت ویژه رسیدگی می‌شود.
متهم یاد شده از پرسنل انتظامی بوده و فراجا از همان ابتدای رقم خوردن این واقعه، تاکید کرده جدای از پیگیری‌های قضایی، تخلفات این فرد مورد رسیدگی اداری نیز قرار خواهد گرفت.
همچنین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خبر منتشر شده در خصوص مسئولیت برادر این متهم در دادگستری یکی از استان‌ها کذب بوده و صحیح نیست.
پس از درگیری ۲ نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تاکید کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :