19 دی: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: پویش «مرهم زائر۲» با هدف تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی کار خود را آغاز کرد.
محمدرضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه پویش «مرهم زائر» برای دومین سال متوالی است که در سراسر کشور توسط معاونت امور داوطلبان اجرا می‌شود، گفت: این پویش با هدف خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیاده روی اربعین در قالب تامین بخشی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز زائران و همچنین دیگر خدمات بشردوستانه آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: خیرین و همشهریان عزیز می‌توانند دارو‌های اهدایی خود که دارای تاریخ انقضای بیش از ۶ ماه است و بسته بندی مناسب دارد را به خانه‌های داوطلب در سطح استان، ساختمان‌ هلال احمر معاونت امور داوطلبان استان واقع در خیابان ساحلی نبش کوی ۷ تحویل دهند.
بهرامی افزود: این داروها توسط نیرو‌های متخصص داوطلب پایش و تفکیک شده و برای درمان زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این امر خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره حساب ۵۵۶۷۶۷۸۰۱۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۰۸۹۰۷۴ نزد بانک ملت به نام مجمع خیرین هلال‌احمر استان قم واریز کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :