19 دی: غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش و کارکرد دیپلماسی عمومی در پیشبرد مسایل سیاست خارجی، خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر با وزارت امور خارجه در این زمینه شد.
همچنین محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ نیز در محل ‌وزارت امور خارجه با حسین امیر عبداللهیان دیدار و رایزنی کرد.
جوکار در این ملاقات بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی و لزوم تقویت ساز و کارهای لازم برای توسعه صادرات محصولات زراعی و صنعتی حوزه انتخابیه اش به کشورهای اوراسیا تأکید کرد.
کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌  نیز در دیدار با حسین امیرعبداللهیان با اشاره به روند رو به رشد روابط با کشورهای همسایه در دولت سیزدهم بر گسترش بیش از پیش همکاریهای همه جانبه با آنها تأکید کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :