19 دی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته با طرف عراقی بنا شده است تا هم سیم کارت عراقی با قیمت مناسب تری در اختیار زائران اربعین قرار گیرد و هم هزینه رومینگ نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند.
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: برای اربعین ما هفته گذشته یک هیاتی را به کشور عراق اعزام کردیم که با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عراق و با نهادهای تنظیم گر آنان جلسات مختلفی را تشکیل دادند و توافقات خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این توافقات بنا شده است تا هم سیم کارت عراقی با قیمت مناسب‌تری در اختیار زوار قرار بگیرد و هم هزینه رومینگ نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند که احتمالا اثرات آن را در پیامک هایی که اپراتورهابه مشترکان برای بسته رومینگ اربعین زده باشند، دیده اید.
وی افزود: امیدوار هستیم که امسال خدمات ارتباطی نسبت به سال قبل برای زائران اربعین حسینی هم در داخل کشور تا مرزها و هم در داخل خاک عراق کیفیت بهتری داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه در پاسخ به پرسشی، مبنی بر علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل در تهران، بیان کرد: همین الان در دولت یکی از اعضای دولت یکطوماری با ۵۰ امضا به من داد که یک بی.تی.اس در محل ما نصب شده است و بگویید که آن را جمع کنند. گاهی اوقات در محله هایی یه یکباره کیفیت پایین می آید. زمانی که ریشه یابی می شود متوجه می شویم که یک بی.تی.اس در محله بوده که با شکایت مردم محلی جمع شده است. نمی گوییم که همه موارد اینگونه است اما موارد اینگونه نیز داریم.
وی در ادامه تاکید کرد: اکنون در تهران بیش از ۱۰۰ مورد اینگونه داریم که در حال تعامل هستیم. اما در کل ما شبانه روز در تلاش هستیم که یکش بکه پرسرعت و با کیفیت را برای مردم عزیز فراهم کنیم. اگر مورد و اختلالی بود از مردم تقاضا می کنیم که حتما با شماره ۱۹۵ که سامانه نظارتی شبانه روزی ما است، تماس بگیرند.
  • نویسنده :
  • منبع :