19 دی: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین برای تهیه بلیت هواپیما صرفا از طریق سایت‌های مجاز اعلام شده اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف به سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه امسال با هدف فراهم کردن دسترسی آسان برخط و با قیمت تعیین شده بلیت‌های اربعین حسینی به فروش می رود، از زائران خواست بلیت های اربعین را در پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق پایگاه رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش برخط منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده و به روز می‌شود، خریداری کنند.
وی افزود: هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت به غیر از دو روش فوق نیستند، لذا زائران برای اجتناب از بروز تخلفاتی مانند فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی به دست عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف در نرخ و استفاده از مجاری فروش غیرمجاز، مسافران موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.
  • نویسنده :
  • منبع :