19 دی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام شجاعانه فرزاد بادپا قهرمان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در مبارزه با داعش در صحن علنی مجلس تقدیر کردند.
در نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۹ مرداد- مجلس شورای اسلامی از اقدام فرزاد بادپا قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز تقدیر شد.
قالیباف در این مراسم در مورد اقدام فزراد بادپا گفت: اقدام خادم حرم حضرت شاهچراغ(ع) جناب آقای بادپا نشان داد که وی به تمام معنا یک ایثارگر است شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت، اما وظیفه اسلامی، روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت و شجاعت این فرزند ملت در دفاع از امنیت، در دفاع از حرم اهل بیت و جان زائرین اهل بیت علیهم السلام باعث شد که شجاعانه به میدان آید.
رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:امروز توفیق داریم از این برادر در صحن علنی شورای اسلامی به نمایندگی از مردم ایران تقدیر و تشکر کنیم.
بعد از اتمام سخنان قالیباف، فرزاد بادپا در محل هیات رییسه مجلس حضور یافت و نشان سپاس از سوی رییس مجلس دریافت کرد و نمایندگان هم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «احسنت احسنت» از اقدام این خادم اهل بیت تشکر کردند.
بر اساس این گزارش، فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را زمین گیر کند و در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
همچنین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه یک سفر کربلای معلی به همراه خانواده به این خادم قهرمان اهدا شد.
  • نویسنده :
  • منبع :