19 دی: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در این هفته ۵۸ طرح محیط زیستی در ۱۵ استان افتتاح و هشت طرح در سه استان کلنگ زنی خواهند شد.
علی سلاجقه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت گفت: در این هفته ۵۸ طرح محیط زیستی در ۱۵ استان افتتاح و هشت طرح در سه استان کلنگ زنی خواهند شد.
سلاجقه یادآوری کرد: طرح های قابل افتتاحی که سال گذشته آغاز شده بودند، با پیگیری‌های دولت مردمی در طول یک سال به سرانجام رسیدند و افتتاح خواهند شد.
وی افزود: هشت طرح محیط زیستی نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال که از محل سفر‌های استانی هیئت دولت تأمین اعتبار شده است، در هفته دولت کلنگ زنی خواهند شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تأسیس ایستگاه سنجش کیفی هوا، ایجاد تصفیه خانه در صنایع، احداث پاسگاه‌های محیطبانی، تجهیز آزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست، بهره برداری از ایستگاه سنجش غبار، احداث ساختمان‌های ادارات شهرستانی و راه اندازی سیستم پایش برخط را نمونه‌هایی از طرح های قابل افتتاح عنوان کرد.
معاون رئیس جمهور مبلغ اعتبار کلی طرح‌های قابل افتتاح را بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در استان‌های اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، همدان، قزوین، ایلام، تهران، کردستان، خراسان شمالی، خوزستان، قم، بوشهر، خراسان رضوی و مازندران با حضور مسئولان ستادی و استانی در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

  • نویسنده :
  • منبع :