19 دی: رییس اورژانس و مرکز عملیات پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: خودروی حامل نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مسیر رازقان - زرندیه واژگون شد که این سانحه مصدومیت وی و همراهانش را به دنبال داشت.
بهرام صیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۸ روز پنج شنبه در مسیر رازقان (از شهرهای شهرستان زرندیه) رخ داده است.
رییس اورژانس ساوه اضافه کرد: حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ۲ پسر و همسر وی مصدومان این حادثه هستند که حال عمومی هر چهار نفر مساعد گزارش شده است.
همچنین حبیب الله رضایی، رییس بیمارستان شهید مدرس ساوه پنجشنبه شب در حاشیه معالجه نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت الاسلام محمد سبزی و سه عضو خانواده اش ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به علت حادثه تصادف در این بیمارستان بستری شده اند، افزود: تمامی معاینات و اقدامات تشخیصی توسط پزشکان تخصصی انجام شد و هیچ کدام از حادثه دیدگان آسیب جدی ندیده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به نتایج آزمایشات و معاینه ها پیش بینی می شود هر چهار نفر نهایتا تا فردا از بیمارستان مرخص شوند.
خودروی سمند حامل نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حوالی ساعت ۱۸ امروز در مسیر رازقان (از شهرهای شهرستان زرندیه) یه علت سانحه ترافیکی واژگون شد.
در این حادثه حجت الاسلام محمد سبزی در این حادثه از ناحیه کتف و دست دچار حادثه شد و ۲ پسر و همسر وی نیز مصدومیت جزئی داشتند.

  • نویسنده :
  • منبع :