19 دی: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب‌رشته در رشته‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه منتشره در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز ( جمعه/ ۱۴۰۲/۶/۳) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۷ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ و ۱۴۰۲/۶/۱ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود را انجام دهند.
ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۷ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :