19 دی: مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها از بازگشایی مجدد سایت برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که در آن زمان نوبت دریافت کرده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، بازگشایی شده و تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه (۹ شهریور ماه) فعال خواهد بود.
مهدی تقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که وعده داده شده بود، سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروها از شب گذشته (ششم شهریور ماه) برای متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه (سه درصد از متقاضیان) که با ظرفیت جذب نشده خودروسازان خصوصی مواجه شده بودند، بازگشایی شد تا با حفظ اولویت، امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین برایشان فراهم شود.
مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو، خبر داد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده توسط خودروسازان در پی افزایش تولید، متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه و نوبت‌دهی، هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده بود، نیز می‌توانند اکنون برای ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.
 وی اعلام کرد: در این بازگشایی مجدد، ۹ مدل خودرو از دو شرکت‌ خودروساز برای متقاضیان در نظر گرفته شده و برای انتخاب مشتریان عرضه شده است.
تقدسی همچنین خبر داد: همه متقاضیان محصولات دو شرکت خودروساز که موعد تحویل آن‌ها در فصول آتی یا سال ۱۴۰۳ نیز است، می‌توانند در سامانه اقدام کنند؛ ضمن اینکه در این مرحله، دو گروه مذکور (افرادی که هیچ خودرویی تخصیص نشده بود و دارندگان نوبت نیمه دوم ۱۴۰۲ و سال ۱۴۰۳) می‌توانند نسبت به جابجایی خودرو از همان شرکت اقدام کنند.
مهلت ۳ روزه ثبت‌نام و تغییرات
تقدسی در رابطه با مهلت در نظر گرفته شده برای این اقدامات و مهلت ثبت‌نام، اعلام کرد: سایت سامانه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۹ شهریور ماه) باز و فعال خواهد بود و پس از آن بسته خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :