19 دی: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بیش از ۸۸۰ تن کالای سریع‌الفساد و تاریخ گذشته متروکه موجود در گمرکات تهران با ورود دستگاه قضا امحا شد.
به گزارش قوه قضاییه، در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور بیش از دو هزار فقره قبض از ابتدای سال تاکنون به منظور تعیین تکلیف کالاهای سریع‌الفساد خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ایجاد نظم و قفسه‌بندی انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات در تهران با پیگیری‌های قضایی مستمر اظهار کرد: بیش از ۸۸۰ تن کالای سریع‌الفساد و تاریخ گذشته متروکه موجود در گمرکات تهران نیز با ورود دستگاه قضا امحا شد.
وی با اشاره به شناسایی و فروش ۴۰ فقره قبض انبار شامل اقلام با ارزش اعم از کامیون کشنده و خودروی سواری، بیان کرد: وصول به هنگام آرا و تصمیمات شعب رسیدگی کننده و همچنین ارائه به هنگام و فوری دستور ضبط یا انهدام کالا در خصوص کالاهای مشمول تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از رسوب و انباشت کالاهای توقیفی داشته باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :