۱۹ دی: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خبرهای خوبی از پرنده‌های بدون‌سرنشین نیروی هوایی در راه است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش با اجازه از سلسله مراتب فرماندهی، وارد مقوله ساخت هواپیماهای بدون سرنشین شده است.
وی، ساخت هواپیمای بدون سرنشین کمان ۱۲ و ۲۲ را نمونه ای از تولیدات این نیرو دانست و افزود: پیشرفت ها و توانمندی های این نیرو زمینه خرسندی بیش از پیش ملت ایران را فراهم خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: سربازان رهبری انقلاب و ملت ایران در نیروی هوایی، با تمام وجود در راستای ارتقای توان عملیاتی تلاش می کنند و پیشرفت نیروها و به روز بودن آنها در دستور کار نهاجا است.
وی ادامه داد: براساس اعلام نظر فرماندهان ارشد نظامی، پیشرفت خوبی در نیروی هوایی رخ داده است و با وجود محقق شدن بخشی از فرمان فرماندهی کل قوا در رابطه با ارتقای این نیرو، این توفیقات کافی نیست و باید روز به روز پیشرفت کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: با تلاش جوانان و پای کار بودن سربازان ولایت در نیروی هوایی می توان به نیروی هوایی دانشمند و در تراز انقلاب دست یافت.
  • نویسنده :
  • منبع :