19 دی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیریت سواحل دریا دغدغه جدی دولت است از نجات هزار مسافر از غرق شدگی در سواحل این استان خبر داد.
 روح الله سلگی روز جمعه در جریان این بازدید با بررسی چگونگی خدمات رسانی به مسافران، در خصوص نحوه خدمات رسانی واحدهای امدادی و عرضه اجناس و مایحتاج موردنیاز مسافران با نرخ مصوب و نظارت بر قیمت‌ها ونیز مسائل فرهنگی تذکرات لازم را به فرمانداران و مسئولان طرح‌های دریا داد.
وی همچنین در گفتگو با مردم و مسافران تابستانی سواحل دریا از نزدیک در جریان کمبودها، مشکلات و نواقص این طرح‌ها قرار گرفت.
معاون استاندار مازندران در جریان این بازدید گفت: با آغاز روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سواحل از سال آینده امکانات و خدمات رسانی در طرح‌های دریا بهبود خواهد یافت.
این مسئول خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم مسئله مدیریت سواحل دریا را در دستور کار قرار داده است.
سلگی اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران طرح‌های دریا به صورت ۵ ساله به سرمایه‌گذاران واجد شرایط بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
وی افزود: امسال با تلاش ناجیان غریق هلال احمر در طرح‌های دریای مازندران بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر از غرق شدگی حتمی نجات یافتند.
معاون استاندار مازندران گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی و تأمین امکانات رفاهی در سواحل دریای مازندران دغدغه جدی دولت و مدیریت ارشد استان است.

  • نویسنده :
  • منبع :